Značka Sinsay plánuje expanzi a hledá vhodné prostory pro nové obchody
Módní a lifestylová značka Sinsay, patřící do skupiny LPP (stejně jako Reserved, Mohito, House, nebo Cropp) na evropském trhu úspěšně funguje již od roku 2013. Zákazníci si zvykli hledat u ní ty nejnovější trendy za nejlepší ceny. Krom dámské módy, která je součástí DNA značky, nabízí oblečení a doplňky pro muže i atraktivní kolekci dětského oblečení. Nabídku pak doplňují ještě bytové doplňky z řady Home.
V současné době provozuje Sinsay na území České republiky celkem 16 obchodů a internetový obchod, který i v současné nepříznivé situaci zajišťuje značce prosperitu. I přes nepříznivé podmínky, které obchodníkům provozujícím kamenné prodejny způsobil koronavirus, se však Sinsay nadále rozrůstá a plánuje v Česku a na Slovensku otevřít další obchody, čímž by značka ráda zvýšila dostupnost zboží i pohodlné nakupování širšímu spektru zákazníků.