Tiffany oslavuje sv. Valentýna kampaní „Blue is the Color of Love“ s Curtisem Kuligem
NEW YORK – Tiffany & Co. představuje svou valentýnskou kampaň, která vznikla ve spolupráci s Curtisem Kuligem, umělcem sídlícím v New Yorku, který je známý svou charakteristickou mantrou „Love Me“. Tvůrčí partnerství nazvané „Modrá je barva lásky“ je nejnovější v dlouhé historii Tiffanyho spoluprácí s inovátory a revolučními umělci, stejně jako poctu odkazu značky ve světě lásky a trvalých spojení. Kampaň je oslavou síly umění, slov a lásky samotné.
„‚Love Me‘ vzniklo jako něco pro mě velmi osobního a přirozeně to přerostlo v něco, co interpretují ostatní – to je to, co celý koncept dělá zajímavým,“ řekl Curtis Kulig. Ke spolupráci s legendární značkou dodává: „Můj tvůrčí proces s Tiffany & Co. byl velmi přirozený.“
Curtis Kulig vytvořil sérii exkluzivních uměleckých děl pro valenýnskou kampaň Tiffany 2022. Díla deklarují nápisy jako „Dare Me“, „Know Me“ a „Kiss Me“, rekontextualizující jeho kultovní koncept „Love Me“ v odvážné typografii Tiffany Blue®. Od roku 2005 se Kuligova jednoduchá, ale silná prosba zakořenila nejen v městské subkultuře New Yorku, ale stala se také nepostradatelnou součástí populární kultury. „Love Me“ se objevilo všude od stěn městských budov až po umělecké plátna, neonová světla, kovové sochy a v dalších slavných spolupracích. Pro kampaň „Blue is the Color of Love“ jsou Kuligova umělecká díla pro Tiffany & Co. vystavena vedle kolekcí šperků jako jsou Tiffany HardWear, Tiffany Knot a Tiffany T.
Kampaň Tiffany & Co. x Curtis Kulig „Blue is the Color of Love“ se celosvětově objevuje na tištěných a digitálních platformách a také na Tiffany.com.