U příležitosti uvedení nové kampaně dává Tiffany svému domovskému městu nečekanou proměnu pomocí zábavných pop-up instalací a performancí – Tiffany Blue
Diamanty…Platina…Překvapení…Ale nejdřív: Káva.
Na oslavu uvedení nové kampaně „Believe In Dreams“ dává značka Tiffany městu New York dávku modré energie a představuje Tiffany Blue® coffee carts, vozíky, které od 1. května zdarma podávají kávu a croissanty kolemjdoucím. Taxíky vymění typickou žlutou barvu za legendární tyrkysový odstín, a skateboardisté a BMX jezdci budou předvádět své freestylové umění. Malé obchody ozdobí papírové květiny a některé stanice metra se zahalí do Tiffany modré, a budou vydávat limitovanou edici jízdenek Tiffany & Co. MetroCards. Slavné hodiny Atlas na vlajkovém obchodě na Páté Avenue se promění v digitální obrazovku, která bude promítat film ke kampani a záběry ze zákulisí.
Believe In Dreams
V rámci přípravy na odhalení nové tváře zmizí 28. dubna oficiální @tiffanyandco instagramový účet a posty na ostatních sociálních sítích budou černobílé. Kampaň „Believe In Dreams“ představí nový look a fanoušci značky z celého světa mohou 3. května sledovat přímý přenos na Tiffany & Co. Facebook Live, jehož součástí bude i speciální živé vystoupení ve vlajkovém obchodě na Fifth Avenue.
Na Google Maps naleznete lokace všech Tiffany instalací, pokud se právě chystáte do New Yorku, určitě si tyto jedinečné zážitky nenechte ujít.
TIFFANY Blue – návrh taxi
TIFFANY Blue – návrh grafiky na Madison avenue
Zdroj: BB Media Consulting, TIFFANY & CO