ZNAČKA COS PŘEDSTAVUJE KAMPAŇ PRO PODZIM A ZIMU 2019, KTEROU NAFOTIL MARK BORTHWICK NA ANGLICKÉM VENKOVĚ

Značka COS s potěšením představuje novou kampaň pro podzim/zimu 2019 fotograficky ztvárněnou kultovním fotografem Markem Borthwickem. Snímky zachycují kontrastní formy a smyslnou bohatost kolekce, jejímiž tvářemi se stali model Khadim Sock a modelky Lina Zhang a Giedre Dukauskaite.

Hledání míry při spojování brutalistního přístupu založeného na výrazných hranatých liniích a pokojné nálady úniku do přírody je reflektováno na kontrastním pozadí tradičního anglického venkova a syrově působících architektonických struktur.

COS AW19 Campaign by Mark Borthwick 49 | COS představuje kampaň pro podzim a zimu 2019 4
COS AW19 Campaign by Mark Borthwick 57 | COS představuje kampaň pro podzim a zimu 2019 6

Je to sblížení světa člověka a světa přírody, kdy tradiční, ale přesto nově pojaté modely vytvářejí v této sezóně charakteristické téma. Pevná struktura a jemná fluidita se prolínají a vytvářejí výrazné proporce, zatímco přírodní a inovativní materiály nabývají architektonických tvarů.

Pletené modely z jemného kašmíru, strukturované kabáty z vlněné plsti, stylové bavlněné košile a bundy z jemné kůže společně vytvářejí koherentní, i když neočekávaný základ moderního šatníku rámovaný odstíny industriální šedé doplněné celou škálou jemnějších tónů béžové a smetanové, jež do zimní palety, kterou rozehřívají tmavě rezavá a švestkově modrá, vnášejí měkké světlo.

COS AW19 Campaign by Mark Borthwick 53 | COS představuje kampaň pro podzim a zimu 2019 8
COS AW19 Campaign by Mark Borthwick 50 | COS představuje kampaň pro podzim a zimu 2019 10

O Marku Borthwickovi

Mark Borthwick pochází z Londýna, svou kariéru zahájil jako make-up artista; fotografovat začal po přestěhování do Paříže v roce 1984. Tam si koupil malý noční klub a začal fotografovat jeho klienty. A protože někteří z jeho přátel působili jako redaktoři, jeho fotografie si brzy našly cestu do módních lifestylových časopisů, například do i-D a The Face. Jeho minimalistická, ale barvami nasycená estetika prolomila konvence módní fotografie a Mark Borthwick se zařadil mezi nejvlivnější fotografy devadesátých let udávající styl. Pracoval v té době pro nové časopisy, jako byly Purple, Self Service a AnOther, a podílel se na kampaních včetně těch pro Comme Des Garçons, Martin Margiela a Yohji Yamamoto. Mark, který není jen fotografem, ale je také filmařem a hudebníkem, se v roce 1995 přestěhoval do New Yorku; jeho tvorba nadále inspiruje, těší a dokumentuje svět kolem něj. Mark žije a pracuje v Brooklynu.

@mark_borthwick

Moët & Chandon hostil na KVIFF Přípitek na dobrou věc

Moët & Chandon hostil na KVIFF Přípitek na dobrou věc podpora Nadace Jakuba Voráčka Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech přinesl řadu významných společensých akcí. Kromě jiného se připíjelo se šampaňským domem Moët & Chandon na podporu Nadace Jakuba...

SPORTALM PŘEDSTAVUJE NOVOU KOLEKCI NA JARNÍ A LETNÍ DNY

SPORTALM PŘEDSTAVUJE NOVOU SVĚŽÍ KOLEKCI NA JARNÍ A LETNÍ DNY  Nová kolekce Sportalm přináší svěží energii a inspiraci na prosluněné jarní dny a letní pohodu.Luxusní rakouská značka SPORTALM vloni oslavila již 70. výročí a představuje novou kolekci, ve které najdete...

Pletené svetry v roce 2024: Žhavé trendy pro chladné dny

Udrží vás v teple, přidají osobitý styl a skvěle se vrství na ostatní kousky oblečení. Po jakých pletených svetrech sáhnout v roce 2024? Ať už hledáte ten pravý doprovod na chladná rána, celodenní nošení v práci nebo na elegantní večery, z aktuálních trendů si snadno...
COS