Emma Roberts se stala novou globální tváří šperkařské značky Tous
„Nová kampaň Stay Tender, ve které poprvé září Emma Roberts, byla odhalena 1. dubna ve více než 50 zemích.“
Praha, 8. dubna 2019 – Tous kampaní Stay Tender následuje sérii předchozí úspěšné kampaně sGwyneth Paltrow Tender Stories a pokračuje ve vyprávění poutavých příběhů, které sdílejí něhu (tenderness) jako základní hodnotu značky. Tous tentokrát k něžnosti přistupuje z jiného pohledu a poukazuje především na její spontánní, zábavný a hravý charakter. Ukazuje mnoho způsobů, jak něhu zažít a jak s lehkostí sdílet naše pocity a něžné stránky osobnosti.
Emma Roberts, mladá 28letá herečka, která dosáhla velké popularity díky filmům jako například Adult World, Millerovi na tripu a Nerve nebo seriálu American Horror Story či Scream Queens, se stala globální ambasadorkou značky. Tous si ji za svou tvář vybralo jako perfektní ztělesnění základních hodnot značky a pro její excelentní schopnost vyjadřovat emoce.
Emma Roberts nás v kampani vyzývá, abychom se ponořili do příběhů malých okamžiků naplněných vzrušením, zábavou a láskou, jejichž společným jmenovatelem je něha. Aby byla upřímnost každého okamžiku perfektně zachována, tak si značka Tous vybrala obyčejné lidi (v běžných situacích) raději než fikci.
Verze klasiky Love Me Tender od Elvis Presley se stala hudebním doprovodem pro tuto kampaň, pro kterou je hudba důležitou součástí.
Kreativní koncept kampaně vymyslela agentura LOLA Mullenlowe, reklamní a grafická tvorba byla vytvořena společností Diana Kunst, která i ve věku pouhých 27 let dokáže svým jedinečným stylem vytvořit unikátní atmosféru.
„V TOUS jsme přesvědčeni, že svět by byl lepším místem, kdybychom všichni vyjadřovali své pocity bez strachu, že bychom byli souzeni. Z tohoto důvodu chceme kampaní lidi povzbudit, aby našli ten nejlepší způsob, jak ukázat svou něhu, a to pomocí šperků,“ řekla Rosa Tous, viceprezidentka společnosti.
O značce TOUS
Společnost TOUS se svými více než čtyřmi tisíci odborníky prosazuje svou firemní kulturu založenou na dědictví, odhodlání a kreativitě už od svého počátku v roce 1920, kdy se společnost začala šperky zabývat. Dnes celosvětová značka TOUS je zastoupena v 50 zemích s více než 700 obchody ve městech včetně Barcelony, Mexika, Dubaje, Madridu, Miami, Moskvy, New Yorku, Šanghaje a Tokya.
Mise Tous je být značkou, která je neustálou inspirací lidem a za své šperky a doplňky pro všechny životní příležitosti být milovaná po celém světě. Vize TOUS je být nejvyhledávanější a nejúspěšnější dostupná značka luxusních šperků na světě, která je odhodlána poskytovat hodnotu zákazníkům, spolupracovníkům a společnosti jako celku.
Více na www.touscesko.cz