Značka Marc O’Polo otevřela druhý obchod v Praze, tentokrát ve Štěrboholích
Švédsko-německá oděvní značka Marc O’Polo otevřela ve čtvrtek 4. října 2018 v Praze svůj druhý obchod, tentokrát ve štěrboholské Fashion Arena Prague Outlet. Do konce týdne pro své zákazníky navíc připravila zavádějí 20% slevu z outletových cen při nákupu 2 a více kusů. Před třemi lety, konkrétně v říjnu 2015, značka otevřela první prodejnu v Praze, která se dodnes nachází v dolní polovině Václavského náměstí. Značka dál posiluje svoji pozici na českém trhu a otevírá zde již celkem svůj třetí kamenný obchod, zatím všechny jsou provozovány formou frenšízy.
Značku Marc O’Polo původně založili Švéd a Američan ve Švédsku, nyní má svou základnu v Německu, kde se nachází i většina prodejen. Před několika lety zahájila mezinárodní expanzi, v současnosti čítá obchodní síť více jak 2500 poboček ve více jak 30 zemích, jednou z „nových“ destinací se stala i Česká republika.
„Oděvním řetězcům se v České republice v posledních letech daří. Může za to jak sílící ekonomika, tak s tím související zvýšená poptávka po kvalitním zboží. Praha dlouhodobě patří mezi klíčová města v Evropě z hlediska velikosti, kupní síly a světové reputace.“
Terezie Pavlíková, Store Manager značky Marc O‘Polo
Módní kolekce značky Marc O’Polo jsou charakteristické především kvalitou přírodních materiálů a zpracování. Neformálnost kolekcí neubírá na prémiovém stylu, naopak, jde v ruku v ruce s hlavním mottem značky:
„Svoboda být sám sebou“.
Jednotlivé kousky z různých kolekcí jsou jednoduše kombinovatelné a dávají prostor pro vyjádření individuality. Ročně značka prezentuje minimálně 8 kolekcí, ve kterých je mimo pánského a dámského oblečení zahrnuta i obuv, tašky a kabelky, spodní prádlo, slunečních brýle a další doplňky. „Jsem velice ráda, že se značka rozhodla vstoupit do našeho centra. Mezi zákazníky o ni byl velký zájem, který doufáme neopadne – naopak přiláká i další, kteří značku třeba ještě ani neznají,“ vysvětluje Lenka Čapková, ředitelka Fashion Arena Prague Outlet.