TIFFANY & CO. PŘEDSTAVUJE TŘI NOVÉ GLOBÁLNÍ AMBASADORKY
Tiffany & Co. dnes odhaluje nové světové ambasadorky značky: Anyu Taylor-Joy, Eileen Gu a Tracee Ellis Ross. Dnešním spuštěním nové kreativní vize legendárního klenotnického domu se ambasadorky představí v kampani Tiffany T1 pro rok 20201 s názvem „Ukaž mi T“ (Give Me the T). Nová kampaň začne v úterý 15. června na všech platformách Tiffany.
„Když jsem vyrůstala, často jsem se procházela vlajkovým obchodem na Páté Avenue a představovala jsem si, že jsem už dospělá a mám na sobě nádherné a elegantní diamanty, typické pro značku Tiffany. O mnoho let později se stát tváří této ikonické značky a představit kolekci T1 je pro mě splněným snem,“ říká Tracee Ellis Ross. „Po tak náročném roce, jaký jsme všichni prožili, bylo natáčení kampaně inspirativním a okouzlujícím okamžikem.“
Jde o uvedení slavné kolekce Tiffany prostřednictvím minimalistického a současného pohledu. Taylor- Joy, Gu a Ross září ve třech medailonech soustředěných kolem písmene T. Kampaň natáčel Mario Sorrenti v New York City a zdůrazňuje v ní formu designu, oslnivé pavé diamanty a sofistikované zpracování kolekce Tiffany T1. Zatímco příběh této kolekce se soustředí na vnitřní sílu a individualitu, během posledního roku se nabídka rozšířila o nové styly náramků, náušnic a náhrdelníků i nové iterace z 18karátového bílého zlata. V nové kampani „Ukaž mi T“ (Give Me the T) vrství Taylor-Joy, Gu a Ross nové designy s jinými zajímavými kousky z kolekce T1 — jako je oslnivý náhrdelník T1 s přibližně 250 kulatými brilianty a diamanty tvaru baguette, celkem o 13 karátech. Takto představuje značka, jak kolekce dokáže vytvářet příležitosti k projevení vlastní identity.
„Miluji šperky, které mají symboliku,“ svěřuje se Anya Taylor-Joy. „Mám ráda, když pro mě šperky něco znamenají. Nemusí nevyhnutelně znamenat něco pro někoho dalšího, ale zbožňuji, když se podívám na své prsty a vidím v nich příběh.“
Po kampani T1 zazáří Taylor-Joy a Gu ještě v kampani „Knot Your Typical City“, jež také natočil Sorrenti v New York City. Jde o novou kolekci šperků značky Tiffany, která bude uvedena na podzim na trh v Severní Americe a po celém světě v roce 2022. Taylor-Joy, Gu a Alton Mason se prochází ulicemi města v nových designech z nové kolekce a sklízejí obdiv Newyorčanů, známých tím, že je nic neohromí.
„Nosit překrásný šperk, zejména pokud pro vás něco znamená nebo vás motivuje, je nepopsatelným zážitkem – je to motivace, inspirace a nadšení z vyjádření sebe sama. Vyjádříte své pocity, představivost a názory, aniž byste cokoliv řekli,“ říká Eileen Gu. „Obdivuji vyrovnanost mezi elegantní jednoduchostí a oslňující odvahou, jež nová kolekce T1 nabízí.“
Tiffany s radostí oslavuje tyto tři inspirativní osobnosti a bude pokračovat s prozkoumáváním nových možností k představování nejnovějších a nejikoničtějších kolekcí.
@TIFFANYANDCO
#TiffanyT #GiveMeTheT #KnotYourTypicalCity