KAMPAŇ „ABOUT LOVE“ S BEYONCÉ A JAY-Z
„Láska je diamant, který zdobí šperky a umění.“ — Manželé Carterovi
Společnost Tiffany & Co. dnes oznámila, že v její nejnovější kampani oslavující moderní lásku se představí slavný pár Beyoncé a JAY-Z. Značka Tiffany je synonymem největších světových milostných příběhů již od roku 1837 a debut kampaně „ABOUT LOVE“ představuje nejnovější vývoj nového kreativního směru luxusního šperkařského domu. Kampaň je výsledkem úzké spolupráce a společné vize manželů Carterových a společnosti Tiffany & Co.
„Beyoncé a JAY-Z jsou ztělesněním moderní lásky. Jako značka, která vždy symbolizovala lásku, sílu a sebevyjádření, bychom si nedokázali představit ikoničtější pár, který by lépe reprezentoval hodnoty Tiffany. Je nám ctí, že se manželé Carterovi stali součástí rodiny Tiffany.“ — Alexandre Arnault, výkonný viceprezident pro produkty a komunikaci Tiffany & Co.
„ABOUT LOVE“ je první společnou kampaní této hvězdné dvojice, a symbolizuje spojení a oddanost. Milostný příběh manželů Carterových je ozářen ikonickým Tiffanyho žlutým diamantem a odehrává se na pozadí obrazu Jeana-Michela Basquiata Equals Pi (1982).* Toto umělecké dílo je od svého vzniku až do současnosti součástí soukromé sbírky a kampaň Tiffany je jeho prvním veřejným představením. Značka tak posouvá dlouholetou tradici spolupráce s newyorskými tvůrci na vyšší úroveň. Kampaň zároveň představuje novou identitu značky, ztělesňuje krásu lásky v čase a všechny její rozmanité podoby, a vytváří novou vizi lásky dnešní doby.
Legendární žlutý diamant Tiffany Diamond, který váží 128,54 karátu a má bezprecedentních 82 faset, se poprvé v historii objevuje v rámci kampaně. Je vidět na Beyoncé v celém filmu „ABOUT LOVE“ a je považován za jeden z nejvýznamnějších objevů drahých kamenů 19. století. Byl nalezen v roce 1877 v jihoafrickém Kimberley Mine a zakladatel Charles Lewis Tiffany jej zakoupil v roce 1878 , čímž si značka upevnila pověst autority v oblasti diamantů. V kampani se objevují také ikonické šperky značky včetně návrhů Jeana Schlumbergera a kolekce Tiffany T. JAY-Z nosí legendární brož Bird on a Rock od Jeana Schlumbergera, která byla zrekonstruována jako pár jedinečných manžetových knoflíčků. Geniální designér Jean Schlumberger se proslavil především tím, že v 60. a 70. letech minulého století oblékal společenskou smetánku, a tak je příhodné, že jeho nezaměnitelné návrhy žijí v jeho odkazu na jedné z největších tvůrčích osobností současnosti.
Vznikl také film uznávaného režiséra Emmanuela Adjeie, který obsahuje hudební provedení klasické písně „Moon River“. Kultovní melodie, která se proslavila ve filmu Snídaně u Tiffanyho z roku 1961, je přetvořena v podání Beyoncé, kterou JAY-Z natočil na kameru Super 8. Jako dějiště filmu, v němž se nostalgické vzpomínky prolínají s filmovými snovými obrazy, si manželé vybrali dům Orum House v Los Angeles. Basquiatův obraz Equals Pi se opět objevuje jako společná nit Tiffany Blue® v celém příběhu. Doprovodnou tiskovou kampaň „ABOUT LOVE“ fotografoval Mason Poole a styling byl v rukou June Ambrose a Marni Senofonte.
„ABOUT LOVE“ odráží trvalou podporu společnosti Tiffany & Co. nedostatečně zastoupeným komunitám. V rámci partnerství s manželi Carterovými se společnost Tiffany & Co. s hrdostí zavázala poskytnout dva miliony dolarů na stipendia a stáže pro historicky černošské vysoké školy (HBCU). Další podrobnosti o této iniciativě se připravují.
Kampaň „ABOUT LOVE“ bude uvedena celosvětově v tištěné podobě 2. září. Doprovodný film bude uveden 15. září na webu Tiffany.com a bude rozšířen prostřednictvím globálních mediálních aktivit. Kampaň se ještě letos rozvine dalšími filmy, které vytvoří uznávaný režisér Dikayl Rimmasch a Derek Milton.