Pandora spojuje své síly s UNICEF
Společnost Pandora se rozhodla společně s múzou značky Halimou Aden podpořit UNICEF v kontextu ikonického hitu One Love, který rodina Boba Marleyho uvedla v novém pojetí, aby přitáhl pozornost k celosvětové sbírce. Modelka a aktivistka Halima Aden se spojila se společností Pandora na podporu iniciativy UNICEF nazvané One Love, jejímž záměrem je vytvořit novou koncepci světa přijatelného pro všechny děti. S cílem zabránit tomu, aby se pandemie COVID-19 stala trvalým ohrožením nejzranitelnějších dětí světa, přispěje společnost Pandora jedním dolarem ke každému dolaru darovanému prostřednictvím iniciativy One Love až do výše 1 milionu $. Na podporu UNICEF vznikla nová verze ikonické hymny One Love zesnulého Boba Marleyho, kterou nahráli členové jeho rodiny.
Novou verzi této klíčové písně uvedou společnosti TuGong International a Amplied Music 17. července, přičemž všechny výnosy z této písně a souvisejících aktivit budou odváděny přímo pro kampaň Reimagine organizace UNICEF. Původní nahrávka One Love / People Get Ready z roku 1977 je ikonickou písní Boba Marleyho a skupiny Wailers, kterou přijímají miliony lidí po celém světě jako věčné poselství vyjadřující touhu po jednotě. Přepracovaná verze písně bude skutečnou celosvětovou hymnou roku 2020, v níž se představí členové rodiny Boba Marleyho, etablovaní hudebníci ze všech koutů světa a umělci z oblastí, kde dochází ke střetům, kdekoli ve světě.
„Můj otec složil píseň One Love o jednotě, míru a univerzální lásce před více než čtyřiceti lety, v době, kdy bylo ve světě tolik utrpení. I v době, kdy se nemůžeme setkávat, zůstává jeho sdělení platné a dnes dokážeme překonat tuto globální krizi, jestliže se spojíme a staneme se jednou láskou a jedním srdcem,“ objasnila Cedella Marley.
K iniciativě One Love se připojila zastánkyně globální změny, modelka a aktivistka Halima Aden, aby vybídla veřejnost k podpoře a aby se příležitost přispět do této sbírky šířila ve všech sociálních sítích. S prvním milionem dolarů darovaným přispěvateli z celého světa a zdvojnásobených společností Pandora bude organizace UNICEF schopna zajistit nezbytné vybavení a podporu pro ohrožené děti a mládež.
„Jsem jakožto múza značky Pandora opravdu nadšená, že Pandora podporuje snahy organizace, která je mně osobně velmi blízká, což je právě UNICEF. Jednou jsem byla jako ambasadorka UNICEF přítomna na konci řetězce jejich činnosti, konkrétně u příjmu služeb, které poskytovali dětem z celého světa v uprchlických táborech, kde tyto děti musely vyrůstat, a je mi jasné, jak ničivý může být dopad COVID-19, pokud se rozšíří v uprchlických táborech,“ uvedla Halima Aden. „Ztráty budou neúnosné. V těchto táborech nelze dodržovat společenský odstup. UNICEF dnes potřebuje naši pomoc víc než kdy jindy a já jsem nesmírně vděčná své rodině Pandora a rodině Boba Marleyho za to, že se spojily ve prospěch této důležité iniciativy.“