Pandora ME přináší originální styling pro každého
Světové hudební hvězdy opět představují kolekci Pandora ME pro příští kreativní generaci. Motivovaná energií generace Z si nová kolekce značky Pandora ME klade za cíl inspirovat k sebevyjádření a osobnímu stylu a vytvořit pocit sounáležitosti.
Pandora spojila své síly s tak inspirativními umělci, jako jsou Addison Rae, Charli XCX, Donté Colley, Beabado- obee a Cecilia Cantarano, aby znovu uvedla svou kolekci Pandora ME a motivovala tak každého v tom, aby byl tím, kým chce být. Tým umělců složený z úžasně originálních lidí, které spojuje tvořivost a hudba, odráží přání fanoušků z generace Z mít vlastní individualitu, ale zároveň i pocit, že někam patří.
Znovu uvedená a vylepšená kolekce značky Pandora ME je určena všem tvořivým lidem. Kampaň, jež se inspirovala světem hudby a internetové kultury, předkládá exkluzivní hudební nahrávku SWEAT od zpěvačky Charli XCX, která je oslavou individuality. V doprovodném videu režírovaném vizionářkou Hannah Lux Davis předvádí tým těchto vlivných umělců sady svých osobních šperků z kolekce, aby co nejlépe vyjádřili, kdo jsou.
Kombinace šperků zpěvačky Addison Rae ukazuje její transformující styl, který si vytvořila sama a který odráží její schopnost popírat konvence. Set šperků Charli XCX, mistryně přeměny v hudbě i stylu, je jak rozmanitý, tak vzrušující. Volnomyšlenkářský přístup zpěvačky Cecilie Cantarano, vyznačující se vrstvenými prsteny a miniaturním přívěskem ve tvaru hudební noty, vyjadřuje její lásku k tanci a hudbě a životu podle vlastního rytmu. Vizáž tanečníka Dontého Colleyho reprezentuje jeho stylistickou mantru „víc je vždycky víc“ a odráží jeho nezastavitelný optimismus a radost z tance. Šperky písničkářky Beabadoobee vyjadřují její hodnoty a přesvědčení skrze experimentování s přívěsky ve tvaru slov – což jí doslova umožňuje mít srdce na dlani (s náramkem) a vyjádřit různé aspekty své osobnosti.
Tato největší světová šperkařská značka uvedla opět svou kolekci, které ale dala úplně nový rozměr: porušování pravidel, odmítání toho, co se od nás očekává, a nošení věcí tak, jak to komu vyhovuje. Jádrem této kolekce je originalita jednotlivce, která s mnoha různými způsoby nošení a s respektem k odvážnému a upřímnému hlasu generace Z podporuje nositele v tom, aby si rozšířil svůj vlastní jedinečný styl. Řada značky Pandora ME, která zahrnuje řetízkové náramky a náhrdelníky, kruhové mono náušnice a vrstvené prsteny i přívěsky se slovy a miniaturní přívěsky plné symbolismu, je dokončována ručně a obsahuje kousky s kombinovanými kovy ve stříbrném provedení, v provedení s pokovením 14karátovým růžovým zlatem a rutheniem, se sladkovodními uměle vypěstovanými perlami a výraznými smalty.
Kreativní ředitelé značky Pandora Filippo Ficarelli a Francesco Terzo k inspiraci, která stojí za kolekcí, a ke způsobu, jak ji nosit, uvedli: „Nechali jsme se inspirovat myšlenkou spojení se skupinou lidí, které žene vpřed kreativita a představivost. Nekonečné možnosti kolekce, co se týče jejího nošení a přizpůsobení jednotlivci, jsou katalyzátorem objevení sebe sama a každému umožňují vytvořit si individuální look, který odráží to, kým je.“
Marketingová ředitelka Carla Liuni říká: „Pandora ME byla přetvořena, aby odrážela identitu nositele a přenesla DNA a odkaz naší značky do budoucnosti. Víme, že velmi kreativní a silní lidé generace Z vyjadřují to, kým jsou, prostřednictvím hudby a módy, takže jsme zkombinovali tyto dvě záliby, abychom naše fanoušky inspirovali k tomu, aby sdíleli svůj názor jakožto jednotlivci, ale také stáli při sobě jako vzájemně se podporující komunita v České republice a v celém světě.“
#PandoraME