TIFFANY & CO. V NOVÉ JARNÍ KAMPANI OSLAVUJE OSOBITOST A
STYL
Kendall Jenner, Carolyn Murphy, Imaan Hammam, Mica Argañaraz a Fei Fei Sun představují ikonické šperky.
NEW YORK, NY (16. dubna 2019) — Tiffany & Co. dnes představuje novou kampaň na jaro 2019, která oslavuje optimismus, osobitost a styl. Kampaň přináší celkem pět různých osobností – modelky Kendall Jenner, Carolyn Murphy, Imaan Hammam, Micu Argañaraz a Fei Fei Sun. Vedle jejich portrétů se objevují ikonické designy šperků Tiffany a také legendární Tiffany Blue Box a další dopňky v nezaměnitelné tyrkysové barvě. Nová kampaň prezentuje značku svěže a nečekaně.
„Jarní kampaň je moderní a sofistikovaná, plná autentické energie a radosti, a krásně vyzdvihuje ikonické kousky naší společnosti,“ popisuje Reed Krakoff, kreativní ředitel společnosti Tiffany & Co.
Slavný módní fotograf Craig McDean zachytil modelky se šperky a předměty Tiffany v přirozených a hravých pózách. Snímky pořízené v zákulisí ukazují spontánní momenty – od hry na okamžité odpovědi přes ping-pongový turnaj až po předvádění triků s jojem. Aby společnost podtrhla všestrannost svých kolekcí, vybrala si uznávanou stylistku Alex White.
Kampaň je zaměřena na globální ikonu značky, moderní kolekci Tiffany T, jejíž grafická podoba vychází z tvaru písmene T, které je v nejrůznějších stylech využito na náramcích, náhrdelnících, prstenech a naušnicích, vyrobených z 18karátového růžového, žlutého a bílého zlata a ze sterlingového stříbra. Důležitou roli hrají také diamanty, jejichž třpyt značku proslavil. Nová kampaň Tiffany pro jaro 2019 ukazuje, jak lehce se jednotlivé šperky kombinují i nosí samostatně.